טוב אז בגלל שראיתי שיש לכן לא מעט שאלות בנושא חשבתי להעלות פוסט עם החוויות שלנו מתאילנד וכמובן כמה טיפים שהרגשתי שעזרו לנו לטייל עם פעוטה 🙂

אז יצאנו לדרך לא לפני שעדכנתי בחשבון האינסטוש (עדיין לא עוקבים אחרי? מוזמנים להצטרף 😊  Baby Steps in Makeup

ראשית חשוב לי לצייין שתאילנד הייתה רק עצירה בטיול שלנו אז לא בילינו בה יותר מידי זמן וגם לא נסענו ליותר מידי מקומות בגלל שכבר ביקרנו בה בעבר.
הפעם הסיבה העיקרית שנשארנו שם שבוע הייתה בשביל לתת לגפן ( aka פעוטה) זמן להתאקלם ולא לעבור מטיסה אחת לאחרת מיד. וזה נראה לי הטיפ הראשון של. קחו את הזמן.
תנסו להישאר כמה ימים בכל מקום ולא להתרוצץ ממקום ממקום זה יהיה קשה לכם ולילדודס.

אם אתן תוהות מה להביא לילדים? אז באמת שיש הכל.
בכל פינה יש 7/11 או Family Mart שזאת הגרסה המקומית לסופר קטן.
מצאנו שם מגוון רחב של חיתולים (גם פול אפס שזה מה שאנחנו שמים בלילה וחששנו שלא נמצא) וקצת התבאסנו שסחבנו איתנו חבילה שלמה.
יש המון סוגים של פורמולות לתינוקות אבל לא יצא לי לנסות אותן אז קשה לי לומר, פעם אחת אפילו ראינו סימילאק.

אז אלא אם כן אתם מתכננים לנסוע לאיזה מקום מבודד ממש אל דאגה יש שם הכל.

נחתנו בתאילנד וישר מהשדה לקחנו מונית למלון שהזמנו מראש בשם Tara Place.
זה מקום ממש חמוד! הוא ברחוב קטן ליד הקוואסן ככה שנהנים מהמרכז אבל בלי הרעש.

החדרים נעימים ונקיים, הצוות מקסים ויש בלובי 24 שעות חטיפים ומיחם להכין תה וקפה שזה ממש נחמד.
בנוסף יש להם שירות טוקטוקים חינם לארמון המלך שזה ממש שימושי.

יום אחרי הנחיתה נסענו עם הטוק טוק של המלון לראות את הארמון של המלך.
בגלל שבאנו בתקופת האבל על מות המלך כל האזור היה עמוס באלפי אנשים, כולם לובשים שחור.
ראינו המון מבנים ארעים שנראו לנו כמו סוכות אבלים.
זאת ללא ספק הייתה חוויה מיוחדת לראות את כל העם שהתגייס לתמוך באנשים שבאו לתת כבוד אחרון למלך ובשביל זה עומדים שעות ארוכות בתור.
יש המון דוכנים של הכל החל מאוכל חם, מרק, מים, גלידה והכל מחולק חינם לבאי המקום על ידי מתנדבים והם כל כך נחמדים שגם לנו הציעו אבל סירבנו בנימוס בהרגשה שזה לא עבורנו.

באזור הזה טיילנו שלושה ימים כי יש כל כך הרבה מה לראות, מקדשים, פארקים ובכלל לספוג את האווירת רחוב המיוחדת של בנגקוק.

אל תשכחו שלטייל עם פעוטה די אוטומטית הופך את הטיול לקצת יותר איטי, עם יותר הפסקות מנוחה ומשחק.

מכאן התלבטנו לאן להמשיך, רצינו עיירת חוף שקרובה יחסית בבנגקוק כי נותרו לנו רק עוד ארבעה ימים וחבל לבזבז אותם על נסיעות וטיסות.
הפור נפל על פטאיה, עיירת חוף במרחק של כשעתיים נסיעה במונית מבנגקוק.

האמת, לא כל כך התחברנו למקום. הים לא מזמין ובאזור יש המון תיירות מין שקצת גרמה לנו להרגיש שזה לא המקום המתאים לטיול משפחות 😉
אבל אחרי שהתגברנו על האנטי הראשוני שהיה לנו למקום דווקא די נהנו.

אל תפספסו את המקדש המדהים sanctuary of truth שנמצא בעיירה והוא כולו מגולף ביד ועדיין נמצא בעבודה.

dsc03613dsc03481dsc03491

חוץ מזה יש שם אזור סטייל צ׳יינה טאון עם המון דוכני אוכל.

ממליצה בחום לאכול פאד תאי מהדוכן בשוק האוכל הסיני שנמצא ליד ה family mart אחד הטעימים שאכלתי!

ולידו יש כמה דוכנים שמוכרים Mango sticky rice נהדר שגפן מאוד אהבה

אז אם חוץ מלטייל ולראות מקדשים הלכנו בפתאיה למוזיאון הדובונים שגפן מאוד אהבה בהתחלה אבל די מהר התחילה לפחד מדינוזאורים ענקיים ושלדים… לפי דעתי זה מתאים לילדים גדולים יותר שממש יהנו שם.

דבר אחרון שלא אמרתי שחווינו המון יחס  מהתאילנדים בגלל גפן. בסך הכל הם התלהבו וזה היה נחמד מה שהציק לנו זה שהם ממש חייבים לגעת! כל פעם הופיע מישהו בהפתעה וליטף אותה או משהו כזה.

אחרי יום יומיים התחלנו לנסות להימנע ממצבים כאלה גם בגלל שגפן עצמה לא נהנתה מהתשומת לב שקיבלה ובעיקר נבהלה. כמה ימים אחרי גפן חטפה וירוס לא סימפטי, אני לא יודעת אם זה קשור אבל בדיעבד הייתי מנסה יותר למנוע מאנשים זרים לגעת בה במיוחד במדינה שאני לא בטוחה מה רמת ההגיינה שלה…